mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

Nagyhírek a kisvilágból

2008.06.11. 12:58 - mézes

Címkék: hír coldplay melegfelvonulás




































Nem az a baj, hogy melegek, hanem, hogy hülyék.  Ha van egy dolog, amit a többség nem  fogad el (most hagyjuk azt, hogy a többség e a buta vagy sem), s csinálnak egy fesztivált, egy felvonulást azzal céllal, hogy valamilyen szinten ezt közelebb hozza a tásadalomhoz, jelen esetben megmutatva, hogy a melegek nem esznek gyerekeket, nem mindegyik drogozik, nem buták, ugyanolyan emberek ők, mint bárki más, akkor érthetetlen, hogy miért olyan plakáttal reklámozzák magukat, ami nem buta és buta ember által is ugyanúgy támadható. Nem értem én komolyan, tényleg ennyire sötétek ezek a felvonulgató buzik meg leszbik? Egyrészt miért kell  gyerekeket felhasználni ahhoz, hogy valakit befolyásoljunk? A kiskölkök valószínűleg nem tudtak róla miről is szól az egész, lehet anyuka apuka tessék gyerekem menjél, de ez akkor is átbaszás. Másrészt nem hiszem, hogy a kommunikációs szakik nem sejtették, hogy egy ilyen társadalomban mekkora provokációnak fog számítani ez a plakát, ha valamit meg el akarnak fogadtatni nem a legjobb megoldás az emberek agyát már a fesztivál előtt felbaszni. Jaja, felvonulás már más tészta. Tavaly ki akartam menni, gondolom szerzek egy társat magam mellé, de csak fiú cimborákat tudtam elérni aznap, "Szia XY, nem akarsz kijönni velem a melegfelvonulásra?" Nem értem miért, de nem jöttek, otthon maradtam. Az összefoglalókban viszont megnéztem. Már akkor is meggyőződtem róla, hogy nem baj az, hogy ők a "más" kategóriába tartoznak, hanem, hogy sötétek, mint a nagy magyar éj. Miért kell rózsaszín tapadós ruhában vonaglani egy hupikék kamion tetején prémes Bibliát nyalogatva? Ez lenne ez első lépés a tolerancia felé? Én úgy érzem, hogy elfogadó vagyok, nem érdekel, hogy ki fekete, ki fehér, ki cigány, ki kínai, ki olasz, ki német, ki meleg és ki szereti a túrós sütit sósan, kaporral a tetején, sőt, vonz, ha valaki más, ha valaki eltér a normáltól, de ez a rózsaszín tangás hülyegyerek nálam is kiverte (hehe, jöhetne most egy szóvicc) a biztosítékot. Ha már felvonulás, akkor csöndesen, zene nélkül megmutatva, hogy hahó nekünk sincs két fejünk, hahó lehet én tanítom a gyerekedet irodalomra, hahó lehet én vizsgáltalak meg a múltkor, amikor fájt a torkod, hahó, én javítottam meg a csapodat, amikor elromlott. Meleg vagyok, és? Biztos lenne egykét hülyegyerek, aki azt hiszi, hogy a turul hozta ide a szírius bolygóról és márpedig ide nem jön be a nyugat szennye, hisz a szittya vér kilöki azt, egykét tojás meg itthon vagyunk, húzzatok innen hülyezsidók repülne a légtérben, de megunnák és hazamennének.
Ajánlott olvasmány: Graham Chapman: Egy hazug ember önéletrajza VI. kötet

Más: Jön a Colplay Bpre szeptemberben. Jó tudni, de biztos kurva drága lesz és biztos, hogy nem fogok menni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr54514583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása