mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

Wii és a konduktív pedagógia

2008.05.05. 18:39 - mézes

Címkék: ajánló

Ebben a posztban  egy cikket szeretnék figyelmébe ajánlani mindenkinek, nemcsak azért, mert személyes kötődésem van hozzá, hanem, mert MO, sajnos, fényévekre van a toleranciától (legyen az bármilyen embertársunk iránti), s a fogyatékkal élő populáció szinte teljesen ismeretlen a többségi társadalom számára (aprópó ki emlékszik arra, amikor, ha jól emlékszem Debrecenben tiltakoztak valamely utca lakói, hogy ott már pedig semmiféle intézetet nem nyitnak értelmi fogyatékosok számára, mert még véletlenül kisétálnak ezek az emberek vagy mik az utcára? szintén megtörtént egy óvodában s számomra ez döbbenet volt, amikor hallottam: azt mondták a gyerekek szülei, amikor egy értelmi fogyatékos kisfiút akartak beíratni a csoportba, hogy ők onnan kiveszik porontyaikat, ha ez megtörténik, ajaj, Isten ments, hogy integráció vagy valami ilyesmi elkezdődjön...)
A központi idegrendszer sérülése miatt mozgássérült gyermekekkel, felnőtekkel és öregekkel foglalkozó Pető Intézet sincs a topon ismertség szempontjából. Ha az ember azt mondja valakinek, hogy konduktor, akkor ácsra, számítástechnikai gurura, vagy valamilyen vízzel foglalkozó szakemberre asszociál.
Most index, főoldal. Szerkesztőknek piros pont.
Wii és a konduktív pedagógia.

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr84455336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodzasfanta · http://bodzasfanta.freeblog.hu 2008.05.05. 22:31:51

Hát igen. Érdekes ez a XXI. század.
A Wii-ben olyan lehetőségek rejtőznek amit előtt el sem bírtak
képzelni az emberek.
Az már egy másik kérdés, hogy a box lenne-é a megfelelő játék (: Értsd, én valami kevésbé erőszakos játékot választottam volna. Kalappal az Intézet és az Index előtt!

mézes 2008.05.06. 09:14:50

A box tényleg erőszakos, de, mint láthattad nem folyt el két liter vér egy meccs közben:)Kábé olyanok voltak, mint a legoemberkék. Plusz asszem a cikk végén írják, hogy mit reagálnak erre a boxra a gyerekek...hát,nem kimondottan erőszakosak.
Szerintem is kalappal..


süti beállítások módosítása