mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

Nagyhírek a kisvilágból

2008.05.06. 10:03 - mézes

Címkék: hír érettségi gyf

Ma van matekból az érettségi. Középszintén 83 ezer, emelt szinten háromezer vizsgázó. Tegnap magyarból nyomatták, ha jól tudom. Biztos, hogy valami hasonló arányban. Azért említettem épp ma a matekot, mert ez egy picit nehezebb gondolom, mint arról érvelni arról, hogy miben változtatta a meg a könyvnyomtatás az emberek életét, vagy...tegnap mi volt? A technika fejlődése és a tudomány? A technika fejlődése vagy az irodalom? Mindegy is, bármi, a mateknál biztos egyszerűbb, habár, ha jól emlékszem nekem négyes lett, jah, sőt, felső tagozatban még matekversenyre is küldtek. A feladatokat persze nem értettem, másfél óráig szúrkáltam a radíromat a rotlingommal, aztán beleraktam a rotling beleket a lyukakba és elneveztem süninek. Az egész matekversenyen nem volt senkinem sem olyan szép sünije, mint nekem.
Más: Matthaus a Eurosport kommentátora lesz.
Megint más: Gy. F. reálbér-növekedést, fogyasztásnövekedést és nyugdíjnövekedést ígér a következő két évre. Amit mond, annak általában mindig az ellenkezője történik, lehet, hogy mégis maradni kellett volna a megszorításoknál. Apropó, őt meg megtámadták ugye játékpisztollyal. Faszi a tömegből, fekete fegyvernek látszó tárgy kivillan,de Gy.F.rezzenéstelen arccal és szavakkal folytatja tovább. Braveheart. Őt nem mentik, ahogy általában szokás a célszemélyket bármiféle és fajta merényleteknél, még akkor is, ha nem tudják, hogy mi is van a merénylő kezében. Nem, biztos nem megjátszott volt ez az egész. Az emberke részeg volt, tréfálkozni akart. Aham. Azt nem értem, ha már tréfa, miért nem igazi, mondjuk GyFre céloz egy guminővel vagy stop táblával. Bimmbimmbimm, szólt volna a guminő.

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr76456171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása