mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

Állati elmék

2008.03.20. 16:52 - mézes

Címkék: sztori

Adott a szobánk, három ágy, három szekrény, három asztal, két PC és egy nyuszi. Adott a tavaszi szünet, mindenki hazautazott, rám bízták a nyulat, hogy etessem, vegyek neki salátát, répát. Persze, mondtam, nem lehet nagy gond ebből. Elmagyarázta szobatársam, hogy miként lehet egy biztonságos kis várat építeni a terráriuma felé, hogy ne másszon ki. Erre is vigyáztam, mivel egyszer már sikerült neki tudtunk kívül és szétrágott minden vezetéket, amiben áram volt - biztos élvezte, amikor odabaszott picit.
Adott a tegnap este - Borpatika és egyéb alkoholkimérők, ebből meg az adódik, hogy erősen kótyagos állapotban érkeztem haza hajnali négykor.
Következőket találtam: nyuszi bent a kis terráriumában, semmi jel arra, hogy kimászott volna, sehol egy forgács, sehol egy szétrágott vezeték, de az ágyamon három fura piros folt és össze-vissza volt szarva nyúlkakival. Csak az enyém, csak az én ágyam.
Ezt most mire lehet vélni?
Nem jól gondoztam, megelégelte, kiszökött, összeszarta az ágyam s esetleg még rossz napjai áldását is rátette, visszamászott, visszarendezte a feje fölött a kartondobozokat és rágcsált tovább?
Nem nyúl volt, hanem mondjuk egy patkány vagy egy mutáns egér is van a szobánkban?
Nem Cukor, azaz a mi nyulunk volt, hanem van egy másik is valahol a szekrény mögött?
Valaki bejött a szobánkba, kivette Cukrot és rátette az ágyamra és azt mondta: "Szarjá' rá, szarjá' rá!"?
Vagy...esetleg...természetfölötti erőkbe ütköztem? Poirot, Poirot kérem segítsen!
Pödrött bajszú magyarhoz illően húsvét előtt disznót vágunk, én felvetem majd azt lehetőséget is, hogy mi lenne, ha a disznó mellé Cukrot is megnyúznánk. Biztos, ami biztos.
Rideg és szívtelen vagyok tudom, mert édes kis nyuszi ingyonbingyom, de higgyétek el nem jó részegen hajnali négykor arra érkezni haza, hogy az ember ágya tele van sok fekete, kis gömbölyű kakival.

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr17389565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása