mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

Puedo enseñarte mis pinturas? I.

2008.07.17. 20:42 - mézes

Címkék: nyar spanyolorszag

Mint mar emlitettem a nyaramat panyolorszagban toltom (emiatt a blog is csak egyes fokozaton kattog), keparulas satras ciganyelettel egybe kotve. Namarmost satras ciganyelet az van, vandorlas, gepagepkocsi, a palya a azutopalya, nomeg a playa... keparulasbol csak a kep van meg, az arulas...nos az nem megy, kinalat:me llamo Ferenc. Soy estudiente. Puedo enseñarte mis pinturas? Ferencnek hivnak. Egyetemista vagyok. Megmutathaton neked a kepeimet? Esetleg beleszovom de Universidad de Bellas Artes de Budapest mosolygok hozza, mutatom a carpettat benne a 13 keppel, muy vivo, muy colorido, classico, moderno,de olyan rondak, mint a gipsz oroszlanok egy lilara festett haz feher keritesenek a tetejen. A spanyolok viszont szeretik. Hupikek, kakafosbarna es lila tenger azigen, az a kecsulo s bologatnak csakhat, mondjak, krizis van, nincs penz (nincs csoki, hehe..de szerencsere abbol akad mindig eppen eleg),krizis van,mondjuk tele van minden bar estenkent, minden bolt nappal, annyi a turista, mint a fene s egy atlag spanyol egy szombat esti buli alatt annyi drogot nyom magaba, ami HST-t is meglepne, de a krizis az krizis, kepre eddig 16 eve mindig koltottek, mert a budi mind a negy falan van mar legalabb harom undorito bodegon con flores, de most, hogy a gazdasag mely ponton van kutyanak nem hianyzik meg egy CeLong altal dedikalt kokuszszorrel festett absztarkt kek szarvas, s ezaltal engem, pobre keparust is csak a krizisbe sodornak, s nem ertik meg, hogy mar hanyok a dobozos szardiniatol meg a 3ºcentes olivabogyotol, ehes vagyok, im from hungary, im hungry vagy, hogy is mondjak ezt azon a nyelven, amit itt senki nem beszel, de lassan atalakulok viragga (con relieve) megprobalok fotoszintetizalni, mert napfenyben nincs krizis azt nagy kedvvel adja itt az Isten, lebontom magamban s majd egyre csak novok, novok, mignem en magam leszek egy erdo, egy szep andaluz erdo, elottem haz, mellette oliva ultetveny, dimbes dombos taj, sierra, aztan jon majd valaki, aki szepnek talal, lefest con oleo, berak egy karpettaba, melyet a honala csap, belep egy boltba s azt mondja: Puedo enseñarte mis pinturas?

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr16573261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása