mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

TV - "Uri Geller Jack Herrerrel szívatja magát". Ez egy ajánló.

2008.05.05. 14:02 - mézes

Címkék: ajánló

Tv-t már körülbelül négy, öt éve nem nézek rendszeresen. Egy-egy előre kiszemelt film, esetleg híradó, de, ha jön valami felkapott show műsor(mint mondjuk ez az Uri Gelleres baromság, amibe nagymamámmal hétvégén belekukkantottam, csak azért, hogy megmutassam neki, hogy nem Gullivernek hívják a varázslós faszit),akkor piros kiütéseim lesznek, alig kapok levelőg s fejen állva kezdem el szavalni az Út és az Erény könyvét Weörös Sándor fordításában.
A szombati nap egészét családi körben töltöttem, estére kiszemeltem magamnak a Katynt (phejjj....brilliáns volt), s az éjszaka egytől kezdődő Koncertek az A38 hajónt, amiben az Irie Maffia osztotta az igét. Sajnos ez utóbbit nem tudtam megvárni, elaludtam. Nagyon bántam, egyrészt, mivel e banda véleményem szerint MO öt legjobb koncertzenekarába tartozik, másrészt meg ott táncoltam végig  az ötödik, hatodik sorban.
Ma, egy kis netszörf után ráakadtam az mtv videó tárjára, ahol többek között quimby, roy és ádám ánplágdot meg különböző a38-as koncerteket lehet találni, természetes egyéb mtv-s programok mellett. Nem tudtam, hogy mostanában ilyen jó koncerteket(pl. Brains, Orszáczky Jackie) nyomat a közszolgálati tíví.
Nekem is szolgáltat legalább valamit.

Szóval most ez itt az ajánló: tessenek koncerteket nézegetni itten.
(Koncertek az 'mtv ánplágd'-ban, illetve a 'fesztiválon' belül)

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr83454899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása