mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

Amarcord

2008.03.14. 20:59 - mézes

Címkék: zene video


Amikor még fogmosópohárból ittuk a pancsolt vbk-t.
Amikor nem volt hely az akkor még létező, tizenévesek által felkapott "rock kocsma" előtt, mert elfoglalták a magukat padlóra küldött fiatalok.
Amikor bármilyen zenekarra elmentünk, ami zúzott meg hörgött és bármilyen rossz is volt a hangosítás, vagy bármilyen rossz volt a zenekar mi pogóztunk, ugráltunk, majd koncert után feketét fújtunk a papírzsebkendőnkbe.
Amikor tomkrúzt ittak a lányok, és nikolkidment a fiúk, 3 cent vodka 2 cent tonikkal keverve, a pohár tetején átázott söralátét.
Amikor valaki a társaságból meghúzta Falat szakállát.
Amikor még az akkor nem ismert Depresszió együttes tagjainak hajnalban seggrészegen a városka egyik nagydumása elmondta, hogy basszátok meg ez nem budapest, itt maffia van, itt nem lehet csak úgy pattogni, mert meg lesztek baszva.
Amikor azt hittük, hogy mi is hörgős rocksztárok leszünk vagy biztos, hogy valami ilyesmik, tetoválást akartunk meg a világot, minden második havernak zenekara volt, olykor basszusgitáros nélkül, olykor énekes nélkül, de zenéltek, vagy nem, de volt egy próbaterem, egy kis konyhaszerű, ahol  lehetett inni neonfényben kivágott újságcikkek és plakátok között, amíg fel nem ébredt a nagymama, aki fent lakott a házban vagy elegük nem lett a szomszédoknak.
Amikor olyan zenéket hallgattunk, mint Korn, Metallica, Slipknot, Ektomorf, Replika, Freshfabrik, Slayer,....
Íme egy kis besztof, azokból az időkből:

1.Metallica



Metallica van, volt, lesz. Ez nem kimondottan hörgős éveim része, ma is, ha úgy tartja kedvem, s észreveszem, hogy tulajdonképpen nekem hosszú hajam és azt lehet rázni is nemcsak fésülni, akkor berakom néhány szám erejéig. St. Anger bármennyire is szokatlan volt és sokak szerint szar, nekem nagyon bejött, sőt azt is mondhatom, hogy egyik kedvenc albumom tőlük.
Ez például az egyik klasszikus: Enter Sandman

2. Sepultura


Valamikor, olyan öt éve talán wanted fesztiválon játszottak. Arra az egy napra mentünk át, nem volt sok értelme, cimborán szobanövényre itta magát mi pedig gondoztuk, őt is, magunkat is.
A Roots Bloody Roots szintén klasszikus szám az egész Roots albummal együtt.

3.Slipknot


Ezek a vidámarcú bácsik is kedvenceink közé tartoztak, hangszeres tudások tényleg ott van nagyon, a dobos olyan dobszólókat leküld, hogy leszakad a tüdőm, de ma inkább már csak nevetséges az egész sátánistaálarcos sztájl. Mintha feloszlottak volna, vagy nem, de már nem maszkban játszanak.

4.Replika


Azt hiszem, hogy szintén a wantedon történt (nem a sepulturáson, hanem egy másikon, de az sem biztos), amikor én voltam szobanövény, hogy a replika unplugged koncertjét csukott szemmel headbangeltem és ugráltam végig az első sorban s csak másnap tudtam meg, hogy ez egy ilyen bedugatlan koncert volt és picit kilógtam a csöndesen sörözgető, bólogató közönségből.
Ima, a Replika koncertek elmaradhatatlan száma.

5.Ektomorf


A Felüvöltök az égbe lemezt még eredetiben meg is vettem. Egy picit Sepultura, egy picit Machine Head...és egy picit magyar, egy picit nemzetközi, mindenesetre kint ismertebbek, mint itthon. Németországban az első kérdése munkatársnőmnek az volt, mikor megtudta, hogy Magyarországról jövök, ismerem-e az Ektomorfot...


És most jöjjön valami egészen más....

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr62381353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása